Odette T-Shirt

Ik ben altijd zo druk voor de kinderen aan het naaien, dat het er voor mezelf vaak bij in schiet. Maar de Odette uit La Maison Victor mag gewoon niet missen in mijn garderobe! Ik maakte een eerste proefversie met een blauw viscose tricot stofje dat al enige jaren in mijn kast lag.


Persoonlijk werk ik het liefste met katoen tricot, viscose is zo flubberig en glad. Maar de Odette is een eenvoudig model met aangeknipte mouw, dat durfde ik wel aan.


Je naait het shirt echt zo in elkaar! Eerste de schouder- en zijnaden vastnaaien. Daarna maakte ik aan de hals en mouwen een boordje van dezelfde stof.


 Tot slot de zoom omzomen met een tweelingnaald en klaar is mijn eerste Odette!


Dit eerste proefmodel smaakt naar meer! De pasvorm is mooi en zit heerlijk!

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Sparkling sweatjurk

Paillettenjurk

Eazzy Shirt