Odette 2

Ik heb de smaak te pakken! Na de eerste proefversie van de Odette van La Maison Victor vandaag, heb ik een tweede in elkaar genaaid met het stofje dat ik er voor in gedachten had. Een tricot met digitale bladeren print! Ik combineerde dit met een effen grijze tricot.


Voor het voorpand gebruikte ik de bladeren, voor de achterkant en de hals- en mouwboordjes de grijze tricot.


Wat een heerlijk model om te naaien! Het voorpand loop voor iets rond omhoog en het achterpand juist iets rond omlaag. Ik voegde ditmaal een grijze boord toe aan de onderkant. Het shirt valt vrij kort, bi de vorige had ik een paar centimeter extra onderaan geknipt. Nu knipte ik de oorspronkelijke lengte van het patroon + 1cm naadtoeslag en zette er een boordje van 3 cm breed aan.



Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Sparkling sweatjurk

Paillettenjurk

Eazzy Shirt